22 Ocak 2015 Perşembe

Topuklu Sırları..

İşte birbirinden ünlü isimlerden topuklu ayakkabının sır'ları...

Eda Taşpınar

1.Bir ayakkabı alıp giymek bir şey ise, yürüyememek başka şey. Penguen veya ördek gibi yürüyorsanız, bu daha kısa topuklu bir şey tercih etmeniz gerektiğinin sinyali olabilir.
2.Uzun sürecek geceler için arabanıza koyacağınız spor ayakkabınız, acı çekip geceyi erken bitiren kişi olmaktansa dans pistinin kraliçesi olmanıza yardımcı olabilir.
3.Topuklarla merdiven çıkmak sorun değil ama inmek, dizlerin ve ayakların düşmanı. Kim ne düşünür, boş verin, inerken çıkarın onları.
4.Ben yemekte otururken ayakkabılarımı çıkarıp, çıplak ayak kalıyorum. Deneyin. Kimsenin bilmesine gerek yok ki.



ÇAĞLA ŞİKEL

Bu işin püf noktası topuktan korkmamak..
Kilit nokta kendine güven ;
Ayakkabılardan korkmazsanız, babet giymiş gibi rahat yürürsünüz. Uzun yıllar bale yaptığım için çok yüksek topuklu ayakkabıları taşıyabiliyorum. Platformlu modelleri değil aksine daha rahatsız sıfır platformlu olanları tercih ediyorum. Ayağın düz durmaması gerekiyor: Ben o tabandaki kavisi estetik buluyorum. Sadece bunun için bile her acıya katlanmaya değer.


ECE SÜKAN



Bu iş alışmakla çok alakalı. Ayağınızın bir rahatsızlığı yoksa, giye giye o yüksek topuklara alışırsınız. Ama her zaman, yanınızda, bagajınızda düz ayakkabılar bulunmalı. Çok uzun süre ayakta kalacağınız bir yere giderken tabanınıza silikon jellerden yapıştırabilirsiniz. Ayaklarınızın çok sıkıştığı bir gecenin ertesi günü mutlaka masaj yapın, kremleyin, dinlendirin. İki gün üst üste topuklu giymeyin. Yürürken yere sağlam basın, korkarak attığınız adımlar daha dengesiz oluyor. Çok yüksek giyecekseniz, açık modelleri tercih edin, parmaklarınız nefes alır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder